.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
دروازه بان نساجی در جمع کودکان سرطانی در ساری
علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی در اقدامی پسندیده با حضور در مجتمع ماهک ساری با کودکان مبتلا به سرطان دیدار کرد.(ادامه)
فواید تخم بلدرچین برای سیستم ایمنی بدن
تخم بلدرچین سرشار از کلسترول، سدیم، پروتئین، ویتامین D، کلسیم، آهن و پتاسیم است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود.(ادامه)
رئیس دادگستری هند، اخیرا سویه امیکرون را قاتل خاموش نامیده است. اگرچه همه گروه‌های سنی ممکن است به امیکرون مبتلا شوند، اما شدت بیماری در افراد مسن بالای ۶۰ سال بیشتر است. علائم رایج امیکرون بعد از بهبودی را بشناسید
رئیس دادگستری هند، اخیرا سویه امیکرون را قاتل خاموش نامیده است. اگرچه همه گروه‌های سنی ممکن است به امیکرون مبتلا شوند، اما شدت بیماری در افراد مسن بالای ۶۰ سال بیشتر است.(ادامه)
فواید و عوارض ویتامین A
اولین ویتامین شناخته شده در دنیا ویتامین آ می باشد که در بسیاری از میوه ها و غذاها یافت می شود اما قبل از مصرف این ویتامین به فواید و مضرات آن توجه کنید.(ادامه)
وزیر بهداشت: نیاز به تست نیست، هر شخصی سرما خورد کرونا دارد
وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در آمادگی صد درصدی قرار دارند، گفت: امروز دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست و اگر شخصی دچار سرماخوردگی می‌شود احتمال ابتلا به امیکرون وجود دارد. (ادامه)
سیب این ۳۶ بیماری را درمان می‌کند
اسید سیتریک موجود در لیمو ترش موجب افزایش تولید صفرا در کبد می‌شود و از این طریق می‌تواند به سم‌زدایی از سموم بدن کمک کند.(ادامه)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)
راهکار های تقویت سیستم ایمنی کودک بدون دارو
کودکان در رعایت بسیاری از مسائل بهداشتی ضعیف عمل کرده و بی توجه اند بدین منظور والدین با چند روش خانگی می‌توانند سیستم ایمنی بدن کودکشان را تقویت کنند. (ادامه)
تفاوت موسیر با سیر و خواص آن
موسیر حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و فلاونوئیدهایی مانند کورستین، ویتامین A، ویتامین C و مواد معدنی مهم از جمله گوگرد، پتاسیم و منگنز است.(ادامه)
حکم جالب قاضی مازندرانی برای ضاربان گردشگر آلمانی
قاضی مازندرانی برای متهمانی که پارسال یک گردشگر آلمانی را مورد ضرب وشتم قرار داده بودند حکم جالبی صادر کرد.(ادامه)
فواید سویا برای درمان سرطان استخوان
دانشمندان دریافته اند که ترکیبات لوبیای سویا برای درمان سرطان استخوان و عوارض جانبی آن مفید است.(ادامه)
لیموترش ضد سرطانی طبیعی
ظاهرا لیمو در تهیه هر سم‌زدایی وجود دارد. چه آب لیمو ترش باشد، چه شربت لیموناد و چه چای لیمو، نمی‌توان از این حقیقت فرار کرد که این میوه کوچک، پکیجی از سلامتی است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)
واکنش آذری جهرمی به تحریم‌ آمریکا
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به قرار گرفتن نامش در فهرست تحریم‌های آمریکا روز جمعه نوشت: من به حمایت از دسترسی آزاد به اینترنت ادامه خواهم داد و اجازه نمی‌دهم آمریکا توسعه ایران را متوقف کند.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: قطع اینترنت ضررهای فراوانی برای مردم و نظام داشته و ‌دارد. شورای امنیت کشور بزودی نسبت به صدور مجوز برقراری اینترنت در کشور اقدام خواهد کرد و ما هم پیگیر هستیم پیگیر برقراری اینترنت هستیم/ نگرانی مردم را می‌دانم / قطع اینترنت ضررهای فراوانی برای مردم و نظام داشته و ‌دارد / چیزی به نام اینترنت ملی وجود خارجی ندارد / شورای امنیت کشور بزودی نسبت به صدور مجوز برقراری اینترنت در کشور اقدام خواهد کرد(خبر)
وزیر ارتباطات گفت: قطع اینترنت ضررهای فراوانی برای مردم و نظام داشته و ‌دارد. شورای امنیت کشور بزودی نسبت به صدور مجوز برقراری اینترنت در کشور اقدام خواهد کرد و ما هم پیگیر هستیم(ادامه)
مازندران با استان دوستدار کودک فاصله دارد
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: مازندران تا تبدیل شدن به استان دوستدار کودک فاصله زیادی دارد و باید زیرساخت ها فراهم شود.(ادامه)


متخصصان سرطان می‌گویند که در کشورهای مختلف جهان شمار جوانانی که دچار سرطان روده هستند افزایش یافته است. سرطان خطرناکی که در بین جوانان افزایش پیدا کرده
متخصصان سرطان می‌گویند که در کشورهای مختلف جهان شمار جوانانی که دچار سرطان روده هستند افزایش یافته است.(ادامه)
خواص هسته عناب و فایده های درمانی آن
عناب میوه ای زیتونی شکل با پوستی چروک خورده و رنگی مایل به قرمز و یا قهوه ای است. این میوه که در مناطق گرمسیری رشد می کند با طبعی معتدل و مربوط دارای خواص بسیاری است که در اینجا به آن اشاره می کنیم.(ادامه)
نان جو بخوریم یا نان گندم؟
نان جو از آرد جو بدون سبوس و یا سبوس دار تهیه می شود، تفاوت این دسته از نان ها با نان هایی مانند نان گندم قدرت سیرکنندگی و فیبر بالایشان است .(ادامه)
وای‌فای و این همه تهدید برای سلامت انسان
وای فای که این روزها به عضو ثابت خانواده‌ها تبدیل شده تهدیدی جدی برای سلامتی کاربران است، برای آشنایی با اثرات مخرب آن بر سلامتی با ما همراه باشید.(ادامه)
 پاپیلوما یا همان HPV یکی از خطرناک ترین ویروس هایی است که سلامت انسان را تهدید می کند. این ویروس مستقیما بر روی اندام ها جنسی اثر گذاشته و به همین دلیل HPV را نوعی بیماری مقاربتی می نامند. HPV چیست؟ راه های انتقال آن کدامند؟
پاپیلوما یا همان HPV یکی از خطرناک ترین ویروس هایی است که سلامت انسان را تهدید می کند. این ویروس مستقیما بر روی اندام ها جنسی اثر گذاشته و به همین دلیل HPV را نوعی بیماری مقاربتی می نامند. (ادامه)
12 دلیل خارش پا
بیماری پای ورزشکار یک عفونت قارچی و دلیلی کلاسیک برای خارش پا محسوب می شود. قارچ ها می توانند در مکان های تاریک و مرطوب رشد و گسترش یابند و بر همین اساس پای انسان مکانی ایده آل برای رشد آنها محسوب می شود.(ادامه)
از خطرات سلامت استفاده از روغن کانولا
در شرایطی که روغن کانولا به عنوان یک روغن غذایی سالم، با محتوای چربی های اشباع کم و منبعی برای اسیدهای چرب امگا-3 روانه بازار شد، اما در حال حاضر به نظر می رسد فاصله بسیاری با این شرایط دارد.(ادامه)
آیا باید از نمک یددار استفاده کنید؟
کمبود ید می تواند فهرستی طولانی از علائم را موجب شود که از ناراحتی های خفیف تا موارد شدید و حتی خطرناک را شامل می شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.